Kaskada pozytywnych zdarzeń w kampanii gry Lotto (wideo)
  • 1
  • 1
11.01.2016

Kaskada pozytywnych zdarzeń w kampanii gry Lotto (wideo)

7 stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa „Kaskady”. Jest ona głównym elementem relaunchu produktu. Proces ten obejmuje zmiany w samej grze, wprowadzenie nowego pozycjonowania marki oraz działania towarzyszące, m.in. loterię promocyjną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2016

Różne pokolenia, różne źródła wiedzy o finansach – badanie 4P Research Mix

Pokolenia X i Y szukają informacji o finansach głównie w Internecie. Pokolenie Z w pierwszej kolejności zasięga opinii znajomych, rodziny i przyjaciół. Baby Boomers czerpią informacje z telewizji i radia. Dla wszystkich generacji największym wyzwaniem pozostają zawiłości umów. To wnioski z badania „Pokolenia o finansach”, zrealizowanego przez 4P Research Mix na zlecenie BZ WBK.