Kasa Stefczyka opowiada bajkę o kredycie hipotecznym - Marketing przy Kawie
Kasa Stefczyka opowiada bajkę o kredycie hipotecznym
  • 1
  • 1
25.04.2025

Kasa Stefczyka opowiada bajkę o kredycie hipotecznym

14 kwietnia ruszyła kampania Kasy Stefczyka. Marka zachęca do skorzystania z kredytu hipotecznego. Przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt.

Głównym przekazem kampanii „Takie marzenia spełni Kasa Stefczyka” jest spot telewizyjny w lekkiej, odwołującej się do fantazji dziecka konwencji. Bohaterami kreacji są członkowie młodej, powiększającej się rodziny.

Kampania kredytu hipotecznego Kasy Stefczyka opiera na emisji sportów telewizyjnych 30- i 15-sek. w stacjach:

  • Polsat,
  • kanały tematyczne Polsatu,
  • TVN,
  • kanały tematyczne TVN,
  • wPolsce24.

Wsparciem kampanii są działania prowadzone w internecie i na urządzeniach mobilnych – kampania zasięgowa na Facebooku oparta na spocie 15-sek. oraz emisje artykułów sponsorowanych na portalach finansowych i mieszkaniowych. Uzupełnieniem kampanii są pozostałe materiały ATL i BTL.

Za koncepcję kampanii, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby internetu, a także planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Apella SA.

Kasa Stefczyka opowiada bajkę o kredycie hipotecznym

Kasa Stefczyka opowiada bajkę o kredycie hipotecznym

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 kwietnia 2025

  • 0
  • 1
  • 0
25.04.2025

Pluxee publikuje raport „ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż”

W akcjach promocyjnych bierze udział 80% Polaków. 63% Polaków deklaruje, że chętniej kupuje produkty, które dają szansę na wygranie nagrody, a 66% uczestników dzięki konkursom czy loteriom lepiej zapamiętuje produkty i brandy. To najnowsze dane z raportu Pluxee Polska „ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż”.