- 1
- 1
Kasa Stefczyka opowiada bajkę o kredycie hipotecznym
14 kwietnia ruszyła kampania Kasy Stefczyka. Marka zachęca do skorzystania z kredytu hipotecznego. Przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt.
Głównym przekazem kampanii „Takie marzenia spełni Kasa Stefczyka” jest spot telewizyjny w lekkiej, odwołującej się do fantazji dziecka konwencji. Bohaterami kreacji są członkowie młodej, powiększającej się rodziny.
Kampania kredytu hipotecznego Kasy Stefczyka opiera na emisji sportów telewizyjnych 30- i 15-sek. w stacjach:
- Polsat,
- kanały tematyczne Polsatu,
- TVN,
- kanały tematyczne TVN,
- wPolsce24.
Wsparciem kampanii są działania prowadzone w internecie i na urządzeniach mobilnych – kampania zasięgowa na Facebooku oparta na spocie 15-sek. oraz emisje artykułów sponsorowanych na portalach finansowych i mieszkaniowych. Uzupełnieniem kampanii są pozostałe materiały ATL i BTL.
Za koncepcję kampanii, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby internetu, a także planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Apella SA.

Kasa Stefczyka opowiada bajkę o kredycie hipotecznym