Karmi LAMAI i Karmi SELUA kuszą tajemnicą orzeźwienia
  • 0
  • 1
5.04.2006

Karmi LAMAI i Karmi SELUA kuszą tajemnicą orzeźwienia

3 kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa, przygotowana dla dwóch nowych produktów Karmi: Karmi LAMAI i Karmi SELUA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.04.2006

Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy One dla Castrol Lubricants

Agencje Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy One przygotowały loterię promocyjną oraz wspierającą ją kampanię multimedialną „Kto będzie pierwszy?”. „Twarzą” kampanii jest piłkarz z głową ukrytą w koszulce – popularnym geście radości po strzeleniu bramki. Zawodnik tańczy na boisku, skacze, wykonuje salta oraz wszelkie gesty typowe dla zdobywcy bramki, a że oczy ma zasłonięte koszulką, szaleje tak... póki nie zatrzyma go jakaś przeszkoda.

4 kwietnia 2006