- 1
- 1
Kapitan Ameryka w spocie środków piorących Tide
Marka Tide (Procter & Gamble) wykorzystała w reklamie wizerunki bohaterów nowego filmu Marvela „Captain America: Brave New World”. Kampania pokazuje, jak zwykli ludzie walczą z plamami. Częścią akcji jest pokaz kina 5D.
Spot „Collateral Stains” utrzymany jest konwencji parodii filmów z superbohaterami. W pierwszej scenie widzimy nowego Kapitana Amerykę w gwałtownej walce z Czerwonym Hulkiem. Przy okazji uderzają w stojące obok samochody. Nagle akcja przenosi się do środka jednego z nich: w wyniku zderzenia z walczącymi kierowca auta (w tej roli Gregg Turkington znany m.in. z filmu „Ant-Man”) poplamił się napojem. Pomóc mają nowe kapsułki Tide Oxi Boost Power Pods.
Amerykańscy fani będą mogli zobaczyć film „Captain America: Brave New World” na pokazie kinowym 5D „Collateral Stains Screening”, który marka zorganizuje na Brooklynie w Nowym Jorku. Oprócz trójwymiarowego obrazu mają doświadczyć także fizycznego zjawiska w postaci plam brudu. Warunkiem udziału jest skomentowanie jednego z wybranych postów marki Tide na Instagramie z użyciem hashtagu #TideSweeps.
Film Marvela zadebiutuje w kinach 14 lutego.