Kantar Polska i agencja Lata Dwudzieste podpisują porozumienie
  • 0
  • 1
29.07.2020

Kantar Polska i agencja Lata Dwudzieste podpisują porozumienie

Kantar Polska podpisał porozumienie z agencją Lata Dwudzieste. Jego istotą jest kontynuacja działań mających na celu wspieranie firm i instytucji we wdrażaniu strategii przyjaznych dla planety.

Lata Dwudzieste stworzyły platformę, na której łączone są kompetencje biznesowe, strategiczne, taktyczne, komunikacyjne oraz wiedza ekspercka. Celem tego połączenia jest pomoc w dobrych i odpowiedzialnych decyzjach.

Kantar Polska dysponuje zespołem badawczym z kompetencjami w dziedzinie relacji między człowiekiem i środowiskiem. To badacze tej firmy przez dwa lata gromadzili wiedzę o środowisku naturalnym i stosunku Polaków do natury.

Na mocy porozumienia obie firmy będą miały prawa do wykorzystania marki i wiedzy wynikającej z badania „Ziemianie atakują!”. Liderem projektu pozostanie Mateusz Galica (Lata Dwudzieste).

  • 1
Kantar Polska i Lata Dwudzieste

Kantar Polska i agencja Lata Dwudzieste podpisują porozumienie

29 lipca 2020

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2020

Polskie Stowarzyszenie Rowerowe i Łukasz Simlat zachęcają Polaków do przesiadania się na dwa kółka. Rusza kampania „Rowerowa rewolucja”

Rozpoczęła się „Rowerowa rewolucja” – kampania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego. Ma na celu promocję napędzanego siłą mięśni jednośladu jako zdrowego, ekologicznego, szybkiego i bezpiecznego sposobu na przemieszczanie się oraz doskonałą formę spędzania wolnego czasu. W działania zaangażował się aktor Łukasz Simlat.