Kantar Marketplace – platforma z badaniami na żądanie
  • 0
  • 1
6.05.2019

Kantar Marketplace – platforma z badaniami na żądanie

Firma Kantar ogłosiła premierę nowej platformy online. Kantar Marketplace będzie oferować badania i wiedzę marketingową na żądanie.

Kantar Marketplace jest platformą badań na żądanie. Łączy ona:

  • zweryfikowane próby badawcze wysokiej jakości (dotarcie do 80 mln konsumentów na całym świecie),
  • szybkie, samoobsługowe badania ankietowe,
  • inteligentne rozwiązania w zakresie insightów,
  • konsultacje ekspertów.

Jej pojawienie się zapowiedziano w styczniu. Początkowo platforma działała w 21 krajach świata, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, USA, Brazylii i Australii. Do końca marca dostęp został rozszerzony na 30 krajów. W Polsce w ramach platformy można korzystać z badania Link.

W dniu premiery na Kantar Marketplace dostępne jest portfolio, na które składają się:

  • Link. Rozwiązanie do pretestów reklam przeznaczonych do telewizji, mediów cyfrowych, na nośniki OOH, do prasy lub punktów sprzedaży. Narzędzie obejmuje bazę danych zawierającą około 200 tys. reklam. Cieszy się zaufaniem 90% największych reklamodawców, którzy w ciągu sześciu godzin otrzymują na jego podstawie wyniki pozwalające na zoptymalizowanie zwrotu z inwestycji w media (ROI).
  • Ad Now. Narzędzie do pomiaru wyników kampanii reklamowych pozwalające na śledzenie zmian w trakcie kampanii. Umożliwia poznanie oceny kreacji w różnych krajach i kulturach, zapewnia spójność w różnych kanałach komunikacji, diagnostykę wyników i optymalizację poziomu inwestycji.
  • Quick Polls. Jedno pytanie, 1000 respondentów i realizacja w czasie krótszym niż godzina (dostępne na życzenie klienta w wersji private beta). Dostęp do ponad 80 mln konsumentów, największe na świecie źródło połączonych prób badawczych. Szybkie ankiety obejmują także dostęp do wcześniej zebranych danych. Można tu uzyskać szybką odpowiedź na pytanie dzięki dostępowi do tysięcy ankiet zrealizowanych dotychczas.
  • DIY Survey. Narzędzie przeznaczone dla klientów, którzy potrzebują bardziej szczegółowej wiedzy. Pozwala przygotować i uruchomić własne badanie ankietowe w ramach pożądanej grupy docelowej w ciągu kilkunastu minut. Zapewnia wysokiej jakości opinie konsumentów w czasie rzeczywistym (wersja wstępna private beta w USA).

W 2019 r. i w kolejnych latach na platformie pojawią się dalsze rozwiązania eksperckie zapewniające szerszy i prostszy dostęp do wiedzy eksperckiej firmy Kantar. W planach są:

  • eValuate – pakiet do testowania innowacji i konceptów. Pozwala on ustalić hierarchię zwycięskich konceptów dzięki zbadaniu, czy są one w stanie stymulować rozwój sprzedaży, a nie tylko czy mają potencjał do odniesienia sukcesu na rynku.
  • Reputation Intelligence – narzędzie pomiaru zasięgu marek produktowych i korporacyjnych oraz działań PR. Pozwala dobrze zrozumieć własny profil i wpływ komunikacji oraz działań marketingowych we wszystkich mediach (w tym tradycyjnych i społecznościowych).
  • Global Monitor – narzędzie zapewniające lepsze poznanie kluczowej dynamiki zmian mających wpływ na firmę, kategorię, markę i nabywców. Wskazuje ono nie tylko to, co się dzieje, ale również dlaczego. Dzięki temu można z większą pewnością przewidywać przyszłość i związane z nią szanse i zagrożenia.

W firmie Kantar koncentrujemy się na tym, aby nasza praca miała większy wpływ na działania naszych klientów. Robimy to poprzez inwestowanie w poznawanie ludzkich zachowań i preferencji na światowym poziomie i przez nieustanne innowacje.

Kantar Marketplace to doskonały przykład naszych priorytetów. Dzięki niemu nasi klienci mogą wybierać z szerokiej oferty – od samoobsługowych badań ankietowych po pogłębione narzędzia diagnostyczne, które można dostarczyć nawet w ciągu jednego dnia. Dzięki dostępowi do ponad 80 mln konsumentów w panelach badawczych na całym świecie nawet po wdrożeniu RODO głos klienta może pozostać centralnym elementem procesu decyzyjnego, przy jednoczesnej lepszej ochronie prywatności konsumentów – mówi Eric Salama, prezes firmy Kantar.

  • 1

jaroslaw

2 tygodnie temu

Czy ktoś już korzystał? Jak oceniacie? Może coś alternatywnego z czego korzystacie?

6 maja 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
6.05.2019

Podkarpacie najbardziej fotogenicznym regionem Polski – ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę

7 mln wyświetleń – taki ma być minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z akcją pod hasłem „Podkarpackie. Pełne zachwytów”. Grupą docelową działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi, przede wszystkim matki.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
6.05.2019

87 proc. Polaków ma zaufanie do swojego banku

87 proc. Polaków ufa bankowi, któremu powierzyło swoje środki, a 83 proc. także doradzającemu pracownikowi tej instytucji. Takie wyniki przyniosło badanie „Reputacja sektora bankowego”, przeprowadzone na zlecenie Związku Banków Polskich. Ponadto 81 proc. klientów uważa płatności dokonywane za pomocą karty płatniczej za bezpieczne. Rok 2019 jest kolejnym, w którym odnotowano wzrost zaufania do banków działających w naszym kraju.