Kanały mobilne i media społecznościowe w działalności firm – raport „Zbliżając się do klienta”
  • 0
  • 3
15.11.2012

Kanały mobilne i media społecznościowe w działalności firm – raport „Zbliżając się do klienta”

Kanały społecznościowe i mobilne nadal nie są traktowane jako pełnoprawny element obsługi klienta. Wskazują na to wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys przez dział analityczny magazynu „The Economist”. Badanie dotyczyło postrzegania nowych metod komunikacji przez kadrę zarządzającą największych firm.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 listopada 2012

14 listopada 2012