Kanadyjski market wprowadza plastikowe torby wstydu
  • 0
  • 3
12.06.2019

Kanadyjski market wprowadza plastikowe torby wstydu

East West Market z Vancouver wprowadził serię plastikowych reklamówek z zawstydzającymi hasłami. Chce w ten sposób skłonić klientów, by nie zapominali o zabraniu na zakupy własnej siatki wielokrotnego użytku.

Stworzone przez agencję Rethink torby wstydu opatrzono reklamami fikcyjnych przedsiębiorstw. To m.in. centrum pielęgnacji okrężnicy, galeria filmów dla dorosłych czy hurtownia maści na kurzajki.

Źródło: www.adweek.com

  • 3

Andersen

2 tygodnie temu

Świetny pomysł. Jako żart.
Jeśli to poważna inicjatywa, to życzę sklepowi klientów, którzy już po nabiciu ich towarów na kasę, widząc dostępne torby, zrezygnują z zakupów.


Bo warto pamiętać, że sklep nie jest od zawstydzania swoich klientów.

12 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
12.06.2019

Opinie Polaków o markach – wyniki pierwszego polskiego badania „YouGov BrandIndex”

Do sieci sklepów cieszących się największą popularnością wśród Polaków należą: Biedronka, Lidl, Rossmann, Decathlon, Castorama, Pepco, Ikea oraz CCC. Takie wyniki przyniosła pierwsza polska edycja globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego – „YouGov BrandIndex”. Badanie realizuje agencja badań rynku Inquiry i YouGov. Odzwierciedla ono nastroje konsumenckie w reakcji na kampanie reklamowe i inne doniesienia w mediach oraz wydarzenia sezonowe. Pokazuje, jak przekładają się one na zakupy, poziom satysfakcji i ogólną opinię o markach.