W kampanii P&G „Lead with Love” dzieci śpiewają przebój The Cranberries, a firma deklaruje wsparcie społeczności lokalnych
  • 1
  • 7
22.12.2020

W kampanii P&G „Lead with Love” dzieci śpiewają przebój The Cranberries, a firma deklaruje wsparcie społeczności lokalnych

Firma chce w nadchodzącym roku zachęcić do wspólnych działań na rzecz społeczności, równości i planety. W reklamie „Emotions” koncern prezentuje sceny oparte na ośmiu podstawowych emocjach człowieka. Wykorzystuje także utwór „Dreams” zespołu The Cranberries.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49889 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 grudnia 2020

21 grudnia 2020

18 grudnia 2020