Kampanie zmieniają nawyki ekologiczne. Wyniki europejskiego badania
  • 0
  • 1
28.11.2018

Kampanie zmieniają nawyki ekologiczne. Wyniki europejskiego badania

Polacy deklarują wsparcie działań mających na celu ochronę środowiska. Jeżeli jednak chodzi o wdrożenie konkretnych zasad i nawyków ekologicznych w codziennym życiu, zdecydowanie odbiegają od Europejczyków, którzy z ochotą zmieniają postawy pod wpływem kampanii społecznych. Takie są wnioski z ogólnoeuropejskiej ankiety przeprowadzonej przez społeczność Friends of Glass, a także głosowania zrealizowanego w Gdyni w trakcie kampanii „Na zdrowie oceanu”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2018

27 listopada 2018