Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska. - Marketing przy Kawie
Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.
  • 0
  • 1
9.03.2005

Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.

Trwa intensywna kampania produktów PTC. Kampania „Happy SMS”, „Heyah” i „Darmowye Wieczorów”, obok tradycyjnych mediów, mocno angażuje się w nowe formy reklamy niekonwencjonalnej, które precyzyjnie docierają do ściśle określonych grup docelowych. Dzięki wykorzystaniu nośników ambientowych, udostępnionych przez ARBOmedia Polska, kampanie trzech różnych brandów odbywają się w trzech różnych kanałach komunikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 marca 2005