Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.
  • 0
  • 1
9.03.2005

Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.

Trwa intensywna kampania produktów PTC. Kampania „Happy SMS”, „Heyah” i „Darmowye Wieczorów”, obok tradycyjnych mediów, mocno angażuje się w nowe formy reklamy niekonwencjonalnej, które precyzyjnie docierają do ściśle określonych grup docelowych. Dzięki wykorzystaniu nośników ambientowych, udostępnionych przez ARBOmedia Polska, kampanie trzech różnych brandów odbywają się w trzech różnych kanałach komunikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

Nowa oferta Sami Swoi – minuta rozmowy w cenie SMS-a

Najtańsze na rynku połączenia w sieci i na telefony stacjonarne, cena połączenia w cenie SMS-a, jednolita stawka na SMS-y w sieci i poza siecią, najtańszy zestaw startowy na rynku, szeroka dostępność produktów Sami Swoi w dodatkowych kanałach sprzedaży – to nowe atrybuty prostej i niezawodnej telefonii komórkowej Sami Swoi, działającej od czerwca 2004 r. w systemie przedpłaconym jako marka Polkomtel S.A.