Kampanię Nutridrinku przygotuje ACR
  • 0
  • 1
12.08.2011

Kampanię Nutridrinku przygotuje ACR

Agencja ACR wygrała przetarg na pełną obsługę kampanii Nutridrinku – środka spożywczego specjalnego przeznaczenia medycznego, z portfolio Nutricia Advanced Medical Nutrition Polska (część Grupy Danone). Działania wokół produktu realizowane są pod hasłem „Nutridrink polecany przez troskliwych opiekunów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2011

Od biernego widza do brand lover – nowe rozwiązania w komunikacji i zarządzaniu relacjami z klientem

Już za kilka tygodni, 22 i 23 września podczas konferencji Marketing Performance & Customer Intelligence managerowie ds. marketingu, lojalności i CRM z takich firm, jak m.in. ING Bank Śląski, P4, Danone, TP, Allegro, mBank, Netia, Grupa Żywiec, Polkomtel, Bank Zachodni WBK czy Agros Nova podzielą się wypracowanymi strategiami na zdobycie zaufania, zatrzymanie klienta i wsparcie sprzedaży.