Kampanie e-mail marketingowe najczęściej w czwartki – infografika FreshMail
  • 0
  • 1
28.02.2013

Kampanie e-mail marketingowe najczęściej w czwartki – infografika FreshMail

W jakich godzinach i w które dni najczęściej prowadzone są wysyłki w ramach kampanii e-mail marketingu? Jakie są taktyki firm pod tym względem? Kiedy e-maile są najczęściej otwierane przez odbiorców? Firma FreshMail przygotowała badanie na ten temat. Objęło ono ponad 35 milionów indywidualnych odbiorców kampanii e-mail marketingowych oraz ponad 3 miliardy wysłanych wiadomości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46170 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 lutego 2013

27 lutego 2013