Kampania „Z miłości serc” w internecie
  • 0
  • 1
17.05.2006

Kampania „Z miłości serc” w internecie

Firmy stat.pl, Gemius SA oraz spółka Polskie Badania Internetu (PBI) udostępniły Fundacji „Z miłości serc” bezpłatnie powierzchnię reklamową na ponad 20 tysiącach stron internetowych. To kolejna cegiełka na rzecz ratowania życia Agnieszki Nieznańskiej, dwudziestopięciolatki chorej na raka kości. Dzięki wspólnej akcji kampania społeczna fundacji dotarła do niemal 1,7 miliona potencjalnych darczyńców i ludzi dobrej woli.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

17 maja 2006