Kampania „Wybierz kierunek lubelskie”
  • 4
  • 1
17.06.2020

Kampania „Wybierz kierunek lubelskie”

Rozpoczęła się kampania promocyjna „Wybierz kierunek lubelskie”. Działania ukazują walory turystyczne regionu. Mają zachęcić Polaków do spędzenia wypoczynku wakacyjnego w województwie lubelskim.

Biorąc pod uwagę obecną sytuację w kraju i na świecie, Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła badania, które pokazują, że 30% Polaków planuje wyjazd turystyczno-wypoczynkowy. 87% z nich pragnie spędzić ten czas w kraju. Patrząc na te dane, samorząd województwa lubelskiego wspólnie z Lubelską Regionalną Organizacją Turystyczną rozpoczął ogólnopolską kampanię „Wybierz kierunek lubelskie”. Wpisuje się ona w działania polskiego rządu prowadzone pod kątem ratowania branży turystycznej w Polsce.

Filmy powstałe w ramach kampanii są obietnicą delektowania się wolnością, która czeka na spragnionych przestrzeni, kontaktu z przyrodą i tęskniących za różnego rodzaju aktywnościami. Kampania skoncentrowana jest na:

  • wskazywaniu ścieżek edukacyjnych, pieszych, rowerowych, kajakowych i nordic walking,
  • pokazywaniu potencjalnym turystom szlaków turystycznych i atrakcji znajdujących się na nich,
  • pięknych krajobrazach województwa lubelskiego.

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat News, TVP1 i TVP2) emitowany jest 30-sekundowy spot. Z kolei dwanaście 60-sekundowych filmów można zobaczyć we wszystkich szesnastu oddziałach terenowych TVP3 w prime time. Wzmocnieniem kampanii są spoty radiowe emitowane w Radiu Lublin i Radiu Free (które obejmują zasięgiem całe województwo lubelskie plus tereny przygraniczne), a także w ogólnopolskim RMF FM.

Działania prowadzone są również w social media. Na stronie www.lubelskietravel.pl oraz w kanale Lubelskie Travel na platformie YouTube znajdują się propozycje programów pobytu dla potencjalnych turystów.

Organizatorzy działań chcą zachęcić do przyjazdu turystów z całej Polski, a dodatkowo przypomnieć mieszkańcom regionu, że warto odkrywać małą ojczyznę, zamiast wyjeżdżać gdzieś dalej.

  • 1
Kampania „Wybierz kierunek lubelskie”

Kampania „Wybierz kierunek lubelskie”

T.

2 tygodnie temu

Co to za melodia została użyta w reklamie?

17 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
17.06.2020

„Eat. Drink. Trust” – globalny raport trendów Edelmana dla branży spożywczej

W kontekście budowy zaufania priorytetem dla branży spożywczej powinny być kwestie związane z dostępem do żywności i przeciwdziałanie jej marnowaniu – wynika z badania firmy Edelman. Respondenci w coraz większym stopniu oczekują, że branża spożywcza będzie wychodzić naprzeciw potrzebom społeczeństwa, szczególnie w kontekście problemów o charakterze globalnym. Uczciwość oraz rzetelność to dwa obszary, na których – zdaniem konsumentów – powinna skupić się branża spożywcza.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
17.06.2020

Polacy boją się o dochody i ograniczają wydatki – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

75% Polaków przyznaje, że ograniczyło ostatnio wydatki na zakupy pozaspożywcze. Główną przyczyną jest obawa o dochody. Zdecydowanie rzadziej chodzimy do galerii handlowych. Jeżeli już, to w konkretnym celu i spędzamy tam mniej czasu. 81% z nas rezygnuje z wyjść do restauracji. Jednocześnie 47% częściej niż dotychczas wybiera zakupy online – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.