Saszetki koloryzujące Garnier – kampania - Marketing przy Kawie
Kampania wprowadzająca saszetki koloryzujące Garnier
  • 0
  • 1
13.06.2024

Kampania wprowadzająca saszetki koloryzujące Garnier

L’Oréal rozpoczął kampanię saszetek koloryzujących Garnier Color Shampoo Retouch. Działania wystartowały na początku czerwca.

Reklama przekonuje, że z tym produktem odświeżenie koloru i pokrycie odrostu jest tak łatwe, jak nakładanie szamponu. Podkreśla też, że saszetki koloryzujące pozwalają odświeżyć kolor włosów w zaledwie 10 minut.

Realizacją kampanii digital i TVC na bazie materiałów globalnych zajęła się agencja VML. Przygotowała również materiały do e-commerce oraz na stronę WWW. Media kupił Wavemaker, zaś działania z influencerami są po stronie Enyo.

Działania potrwają do 17 czerwca.

  • 1
Kampania wprowadzająca saszetki koloryzujące Garnier (L’Oreal)

Kampania wprowadzająca saszetki koloryzujące Garnier (L’Oreal)

13 czerwca 2024

12 czerwca 2024