Kampania wprowadzająca na rynek Lemon Lemon od 7Up
  • 1
  • 1
15.05.2018

Kampania wprowadzająca na rynek Lemon Lemon od 7Up

Na polskim rynku pojawiła się lemoniada Lemon Lemon od 7Up (PepsiCo). Wprowadzeniu nowości na sklepowe półki towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i Internecie, w tym na Facebooku i Instagramie. Oprócz tego prowadzony jest sampling produktu oraz dystrybucja materiałów POS w punktach sprzedaży.

Napój Lemon Lemon dostępny jest w dwóch smakach – cytrynowym i grejpfrutowym. Sprzedawany jest w butelkach o pojemnościach 250 ml, 500 ml oraz 1 l. Cukier w produkcie zastąpiono substancją słodzącą otrzymaną ze stewii.

  • Adaptacja spotu wykreowanego przez agencję Chandelier: BBDO
  • Działania w Internecie: K2 Internet
  • Zakup mediów: Media Direction OMD
  • Sampling: Ewesa
  • Materiały POS: Pink Pepper Media
  • Działania PR: Questia
  • 1

15 maja 2018

14 maja 2018