Kampania wprowadzająca na polski rynek sklep internetowy About You
  • 1
  • 9
9.08.2018

Kampania wprowadzająca na polski rynek sklep internetowy About You

Do Polski wchodzi About You – internetowy sklep z odzieżą. W sierpniu rozpoczęły się towarzyszące temu działania komunikacyjne i reklamowe.

About You został założony w 2014 r. Prowadzi działalność w sześciu krajach Europy. Siedziba firmy mieści się w Hamburgu. Obecnie podmiot jest wyceniany na ponad miliard dolarów.

W roku finansowym 2018/2019 spółka zamierza zwiększyć dochód z 283 mln euro do 450–480 mln euro. Odpowiada to rocznej wartości transakcji przekraczającej 1,6 mld euro. Na polskiej stronie sklepu znaleźć można blisko 50 tys. produktów ponad 500 marek.

Celem szeroko zakrojonej kampanii jest wprowadzenie About You na polski rynek oraz zbudowanie jego silnej pozycji rynkowej. Działania komunikacyjne prowadzone będą w telewizji, radiu, kinach, prasie oraz na nośnikach OOH i DOOH.

Kompleksową strategią mediową wprowadzenia marki na polski rynek zajmuje się Value Media. Działania realizuje zespół communication director Igi Wachowicz. To wynik rozstrzygniętego przetargu.

  • 9

EWELA

1 tydzień temu

Porównują ją z rebrandingiem ERY, a to było 100 baniek, jakoś nie wierzę.

Andy

6 dni temu

Strona kiepska UXowo i niedotestowana... po obejrzeniu reklamy i 1 wejściu do sklepu... w minutę (szukając czegoś dla siebie) znalazłem 1 głupotę UXowoą i 1 błąd w mechanizmie... Jak dla mnie za mało testów i za szybko start kampanii

9 sierpnia 2018