Kampania wprowadzająca na polski rynek Lendo
  • 3
  • 1
28.05.2019

Kampania wprowadzająca na polski rynek Lendo

Rusza kampania skandynawskiej firmy pożyczek online – Lendo. Obecna już w kilku krajach Europy marka wpisuje swoją ofertę w szybko rosnący segment internetowych usług typu fintech.

Firma umożliwia klientom korzystanie z bezpłatnej i zautomatyzowanej platformy z ofertą rozwiązań finansowych. Marka Lendo Polska promuje swoje usługi hasłem: „Twój bezpośrednik kredytowy”.

Kampania prowadzona będzie w telewizji oraz Internecie. Ma budować znajomość marki i w jasny sposób komunikować nową kategorię na rynku. Przewidziano emisje reklamy oraz spotu sponsorskiego w czterech głównych stacjach i w kanałach tematycznych.

Działania w Internecie obejmą YouTube, social media, e-mailingi oraz display. Akcja potrwa do końca lipca.

Przygotowaniem i realizacją aktywności zajęły się: agencja Dentsu X, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.

  • 1

28 maja 2019