Kampania wprowadzająca na rynek tabletki z witaminą D dla dzieci (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania wprowadzająca na rynek tabletki z witaminą D dla dzieci (wideo)
  • 2
  • 1
19.01.2016

Kampania wprowadzająca na rynek tabletki z witaminą D dla dzieci (wideo)

„Meltiki – mamy oko na zdrowie” – to hasło rozpoczętej 18 stycznia telewizyjnej kampanii tabletek z witaminą D dla dzieci od 3. roku życia. Towarzyszy ona wejściu nowego produktu na rynek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 stycznia 2016