Kampania wprowadzająca na rynek Karmi Żurawinowe i Tiramisu (wideo)
  • 2
  • 1
1.07.2014

Kampania wprowadzająca na rynek Karmi Żurawinowe i Tiramisu (wideo)

Carlsberg Polska odświeża markę Karmi, wzbogacając ofertę o dwa nowe smaki – Żurawinę i Tiramisu. Towarzyszy temu kampania reklamowa, która rozpoczęła się 1 lipca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

kobi

10 lat temu

butelki

Butelki mają zresztą specyficzną pojemność - 400 ml taka coś pomiędzy dużą a małą...

1 lipca 2014

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
1.07.2014

Brakuje seriali i dokumentów, Stopklatka ciekawa, Discovery pożądane – MEC bada naziemną telewizję cyfrową

73 proc. badanych Polaków uważa, że naziemna telewizja jest dziś lepsza niż kiedyś. Pozytywne zmiany najbardziej doceniają widzowie bezpłatnej telewizji. Na multipleksie marzeń respondenci chcieliby mieć Discovery, National Geographic i TVN24, ale tylko niespełna 30 proc. badanych deklaruje, że byliby gotowi za nie zapłacić – wynika z badania „Projekt cyfrowizja” domu mediowego MEC.

30 czerwca 2014