Kampania wprowadzająca Kulki Mięsne Dobrze Nadziane (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania wprowadzająca Kulki Mięsne Dobrze Nadziane (wideo)
  • 1
  • 1
22.04.2013

Kampania wprowadzająca Kulki Mięsne Dobrze Nadziane (wideo)

Pudliszki wprowadzają na rynek nową markę: Kulki Mięsne Dobrze Nadziane. Promuje je kampania reklamowa w telewizji, prasie oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Bob

12 lat temu

no to się pochwalili reklamą...

pierwsza reklama po wygraniu przetargu, no cóż pogratulować tak nisko to ciężko zejść...
reklama jest totalnym dnem

Rozwiń komentarze

22 kwietnia 2013