Kampania wizerunkowa połączonego Deutsche Banku Polska
  • 0
  • 2
11.02.2014

Kampania wizerunkowa połączonego Deutsche Banku Polska

„Jedna odpowiedź na wiele potrzeb” – to hasło rozpoczętej kampanii wizerunkowej połączonego Deutsche Banku Polska. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki na polskim rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Hello

10 lat temu

obejrzyjcie film o Deutsche Bank - bank działa jak mafia

Zachęcam do obejrzenia filmu "Podejrzane interesy Deutsche Bank", który emituje telewizja Polsat Biznes. Jak się dowiecie z tego filmu jakie działania wykonuje DB, jak fałszuje dokumenty, jak podrabia podpisy (a właściwie zleca ich podrabianie), jak wyrzuca ludzi z domów, którymi się później nie zajmuje i które w efekcie doprowadza do ruiny, jak oszukuje budżety gmin, zwłaszcza w Niemczech i we Włoszech (jak dotychczas) oraz, że proces wytoczył DB nawet rząd USA z prez. Obamą na czele, a także wiele gmin niemieckich i włoskich... może wtedy kampania wizerunkowa tych mafiosów nie będzie robić wrażenia

11 lutego 2014