- 1
- 2
Kampania wizerunkowa „PGE. Ciepło i energia na co dzień”
Kampania „PGE. Ciepło i energia na co dzień” ma pokazać wielokierunkową działalność firmy PGE Polska Grupa Energetyczna. Ta obejmuje produkcję i dostawy energii elektrycznej, ciepła systemowego oraz zasilanie sieci dystrybucyjnych kolei.
Kampania wizerunkowa PGE ma umocnić wizerunek marki, która codziennie towarzyszy milionom Polaków. Zapewnia bezpieczeństwo energetyczne dla polskich domów i krajowej gospodarki.
– Kampania „PGE. Ciepło i energia na co dzień” jest wizytówką marki PGE. Przedstawia wielosegmentową działalność Grupy Kapitałowej i zwiększa tym samym świadomość klientów. Jesteśmy w trakcie głębokiej transformacji. Stawiamy na zieloną energię, inwestujemy w nowoczesne, niskoemisyjne technologie, w tym w energetykę kolejową. Tworzymy firmę na miarę XXI wieku, która w sposób odpowiedzialny i zrównoważony dba o bezpieczeństwo cieplne i energetyczne Polaków – mówi Justyna Moritz, dyrektor departamentu marketingu i reklamy w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.
Bohaterką kampanii jest inżynierka, która objaśnia zakres działalności Grupy
Na tę działalność składają się:
- wytwarzanie energii z wiatru i słońca,
- dostarczanie energii dla polskiego sektora kolejowego,
- produkcja i dystrybucja ciepła.
W spocie wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia zrealizowane w aktywach Grupy Kapitałowej PGE.
Kampania łączy szerokozasięgowe działania komunikacyjne offline i online. Reklamy wizerunkowe są emitowane w telewizji, internecie, kinach, mediach społecznościowych oraz na nośnikach DOOH w przestrzeni miejskiej od 2 do 31 grudnia br.
Grafiki z kampanii ukażą się także w ogólnopolskiej prasie.
- 2