Kampania wizerunkowa PGE Ciepło i energia na co dzień - Marketing przy Kawie
Kampania wizerunkowa „PGE. Ciepło i energia na co dzień”
  • 1
  • 2
4.12.2024

Kampania wizerunkowa „PGE. Ciepło i energia na co dzień”

Kampania „PGE. Ciepło i energia na co dzień” ma pokazać wielokierunkową działalność firmy PGE Polska Grupa Energetyczna. Ta obejmuje produkcję i dostawy energii elektrycznej, ciepła systemowego oraz zasilanie sieci dystrybucyjnych kolei.

Kampania wizerunkowa PGE ma umocnić wizerunek marki, która codziennie towarzyszy milionom Polaków. Zapewnia bezpieczeństwo energetyczne dla polskich domów i krajowej gospodarki.

– Kampania „PGE. Ciepło i energia na co dzień” jest wizytówką marki PGE. Przedstawia wielosegmentową działalność Grupy Kapitałowej i zwiększa tym samym świadomość klientów. Jesteśmy w trakcie głębokiej transformacji. Stawiamy na zieloną energię, inwestujemy w nowoczesne, niskoemisyjne technologie, w tym w energetykę kolejową. Tworzymy firmę na miarę XXI wieku, która w sposób odpowiedzialny i zrównoważony dba o bezpieczeństwo cieplne i energetyczne Polaków – mówi Justyna Moritz, dyrektor departamentu marketingu i reklamy w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.

Bohaterką kampanii jest inżynierka, która objaśnia zakres działalności Grupy

Na tę działalność składają się:

  • wytwarzanie energii z wiatru i słońca,
  • dostarczanie energii dla polskiego sektora kolejowego,
  • produkcja i dystrybucja ciepła.

W spocie wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia zrealizowane w aktywach Grupy Kapitałowej PGE.

Kampania łączy szerokozasięgowe działania komunikacyjne offline i online. Reklamy wizerunkowe są emitowane w telewizji, internecie, kinach, mediach społecznościowych oraz na nośnikach DOOH w przestrzeni miejskiej od 2 do 31 grudnia br.

Grafiki z kampanii ukażą się także w ogólnopolskiej prasie.

  • 2
Kampania wizerunkowa PGE Polskiej Grupy Energetycznej

Kampania wizerunkowa PGE Polskiej Grupy Energetycznej

Kampania wizerunkowa PGE Polskiej Grupy Energetycznej

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 grudnia 2024

  • 0
  • 2
  • 0
4.12.2024

Kryzysowe obawy na 2025 r. – internet i polityka. Kryzysometr 2024/2025

Najnowszy odczyt wskaźnika Kryzysometr, opracowywanego corocznie przez agencję Alert Media Communications, wyniósł 56%. Oznacza to symboliczny wzrost o jeden punkt procentowy w stosunku do ubiegłorocznego badania. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2025 r. znalazły się problemy płynące z internetu, w tym zwłaszcza fake news i fale negatywnych komentarzy, a także ryzyko wywołane przez wpływ polityki na funkcjonowanie organizacji.