Kampania wizerunkowa nowego Audi A4
  • 0
  • 1
11.01.2008

Kampania wizerunkowa nowego Audi A4

Pod hasłem „Wielkość nie lubi ograniczeń” ruszyła kampania promującą wprowadzenie nowego Audi A4, przygotowana przez agencję reklamową Zero,2 Inżynieria Marki, która kompleksowo obsługuje markę Audi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2008

Snap Event nową siłą na rynku eventowym

Snap Event powstał z inicjatywy jednej z największych wytwórni fonograficznych na świecie SONY BMG i będzie działał w jej strukturach jako agencja bookingowo-artystyczna. Bazując na światowym katalogu gwiazd SONY BMG Snap Event zajmie się pośredniczeniem we współpracy z managementami artystów polskich i zagranicznych w zakresie organizacji koncertów, imprez promocyjnych, eventów korporacyjnych oraz angażowania do udziału w reklamach i innych kreatywnych przedsięwzięciach artystycznych i marketingowych.