0 1 5.06.2007Kampania wizerunkowa Multikino Złote Tarasykampanie reklamowe TweetWystartowała kampania wizerunkowa Multikino Złote Tarasy, przygotowana przez agencję Take Five.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.06.2007McCann Erickson dla L’Oréal ParisMcCann Erickson wyprodukował kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt marki L’Oréal Paris – szampon przeciwłupieżowy Elsève Intensive. Jest to pierwsza kampania telewizyjna wyprodukowana dla marki L’Oréal Paris w całości lokalnie.
0 1 0 0 0 5.06.2007F1 Roadshow z Agencją AllegroAgencja Allegro na zlecenie Renault Polska była odpowiedzialna za kompleksową realizację ING Renault F1 Roadshow, wydarzenia sportowo-motoryzacyjnego, które zgromadziło kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Dwudniowa impreza miała miejsce w dniach 2-3 czerwca w Warszawie i była prawdziwym świętem Formuły 1. Kulminacją wydarzenia był przejazd prawdziwego bolidu F1 po ulicznym torze przygotowanym na Moście Świętokrzyskim i na Wybrzeżu Kościuszkowskim.
0 1 0 0 0 5.06.2007Finał V edycji konkursu Obsesja Papieru i Tworzyw31 maja w warszawskim Hotelu Europejskim odbyła się uroczysta gala, podczas której ogłoszono wyniki V edycji konkursu kreatywnego organizowanego przez firmę Cezex. W tym roku grono nagrodzonych powiększyło się o autorów prac wykonanych z tworzyw sztucznych.
0 1 0 0 0 4.06.2007Trzy wymiary Pumy1 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania "Puma Aqua - nowy zapach dla niej i dla niego" na nośnikach Mediów Miejskich.