Kampania wizerunkowa Multikino Złote Tarasy
  • 0
  • 1
5.06.2007

Kampania wizerunkowa Multikino Złote Tarasy

Wystartowała kampania wizerunkowa Multikino Złote Tarasy, przygotowana przez agencję Take Five.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.06.2007

F1 Roadshow z Agencją Allegro

Agencja Allegro na zlecenie Renault Polska była odpowiedzialna za kompleksową realizację ING Renault F1 Roadshow, wydarzenia sportowo-motoryzacyjnego, które zgromadziło kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Dwudniowa impreza miała miejsce w dniach 2-3 czerwca w Warszawie i była prawdziwym świętem Formuły 1. Kulminacją wydarzenia był przejazd prawdziwego bolidu F1 po ulicznym torze przygotowanym na Moście Świętokrzyskim i na Wybrzeżu Kościuszkowskim.

4 czerwca 2007