Kampania wizerunkowa Lotto podkreśla moc graczy - Marketing przy Kawie
Kampania wizerunkowa Lotto podkreśla moc graczy
  • 4
  • 2
24.01.2025

Kampania wizerunkowa Lotto podkreśla moc graczy

Kampania wizerunkowa podkreśla, że uczestnicy gier Lotto spełniają swoje marzenia, ale też mają realną moc, by wspierać polską kulturę i sport.

Bohaterowie kampanii to SuperGracze, którzy odkrywają, że grając w gry Lotto, zyskują coś więcej niż tylko emocje i szansę na wygraną. Uświadamiają sobie, że ich gra realnie wpływa na rozwój kultury i sportu w Polsce.

Na potrzeby kampanii przygotowano:

  • spoty telewizyjne i radiowe,
  • materiały do internetu i na OOH,
  • wideo stories w mediach społecznościowych,
  • materiały do punktów sprzedaży.

W ramach kampanii powstały 3 linie kreatywne:

Z Robertem Lewandowskim…

materiał związany z kulturą…

… i sportem.

W 2024 r., dzięki zaangażowaniu grających, Totalizator Sportowy przekazał na wsparcie kultury i sportu ponad 1,5 mld zł.

  • 2
Kampania wizerunkowa Lotto podkreśla moc graczy

Kampania wizerunkowa Lotto podkreśla moc graczy

Kampania wizerunkowa Lotto podkreśla moc graczy

 

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 stycznia 2025

22 stycznia 2025