- 4
- 2
Kampania wizerunkowa Lotto podkreśla moc graczy
Kampania wizerunkowa podkreśla, że uczestnicy gier Lotto spełniają swoje marzenia, ale też mają realną moc, by wspierać polską kulturę i sport.
Bohaterowie kampanii to SuperGracze, którzy odkrywają, że grając w gry Lotto, zyskują coś więcej niż tylko emocje i szansę na wygraną. Uświadamiają sobie, że ich gra realnie wpływa na rozwój kultury i sportu w Polsce.
Na potrzeby kampanii przygotowano:
- spoty telewizyjne i radiowe,
- materiały do internetu i na OOH,
- wideo stories w mediach społecznościowych,
- materiały do punktów sprzedaży.
W ramach kampanii powstały 3 linie kreatywne:
Z Robertem Lewandowskim…
materiał związany z kulturą…
… i sportem.
W 2024 r., dzięki zaangażowaniu grających, Totalizator Sportowy przekazał na wsparcie kultury i sportu ponad 1,5 mld zł.
- 2