Kampania Vision Express oparta na motywie poleceń
  • 1
  • 1
16.01.2023

Kampania Vision Express oparta na motywie poleceń

W spocie członkowie rodziny z różnych regionów Polski zachęcają się nawzajem do zakupu okularów w Vision Express. Wiedzą, że każdy znajdzie salon niedaleko swojego miejsca zamieszkania.

– W sposób humorystyczny pokazujemy, że niezależnie, czy mieszkasz na Mazurach, czy może w Małopolsce, znajdziesz tam nasz salon. Tym samym zwracamy uwagę odbiorców na wielkość dostępność naszej sieci dla każdego. Na koniec zachęcamy ich do skorzystania z usług, oferując atrakcyjną ofertę – mówi Andrzej Dalkowski, dyrektor marketingu Vision Express.

Spot nawiązuje do koligacji rodzinnych i nawiązuje do najróżniejszych regionów kraju. Rozpoczyna się od słów „Do zobaczenia w całej Polsce…”, czyli hasła wprowadzonego do konceptu strategii marki w czerwcu 2022 r. Następnie w reklamie prezentowani są mieszkańcy różnych krańców Polski, w różnym wieku:

  • kuzyn z Wielkopolski, który pochwalił się okularami kuzynce z Małopolski;
  • babcia z Wrocławia, którą do zakupu zachęcił stryjeczny bratanek mamy teścia z Lublina.

Marka oferuje bowiem szeroki wachlarz asortymentu. Począwszy od okularów korekcyjnych, przez progresywne, soczewki kontaktowe, aż po okulary przeciwsłoneczne.

W ramach kampanii marka przygotowała rabat „-250 złotych na okulary korekcyjne”

O promocji klienci dowiadują się ze spotu, ale i ze strony internetowej, mediów społecznościowych oraz plakatów widocznych w salonach. Marka chce dotrzeć również do młodszej części odbiorców. Dlatego na przełomie stycznia i lutego opublikuje w mediach społecznościowych krótsze wersje przygotowanego spotu. Użytkownicy będą mieli także okazję do wzięcia udziału w konkursie. Nawiązuje on do motywu przewodniego kampanii – polecania oferty i usług marki w całej Polsce.

Kampanię przygotowała agencja Walk Creative. Produkcją spotu zajęło się Szut Szut Studio. Reżyserem był Tomasz Knittel, zdjęcia wykonał Igor Połaniewicz. Postprodukcję oraz udźwiękowienie zrealizowało Studio Lunapark. Kampania została wsparta działaniami public relations, które realizuje zespół Walk PR. Spot będzie emitowany od 16 stycznia w internecie, telewizji i radiu. Działania potrwają do 26 lutego br.

  • 1
Kampania Vision Express oparta na motywie poleceń

Kampania Vision Express oparta na motywie poleceń

15 stycznia 2023

14 stycznia 2023

13 stycznia 2023