„Trzeźwo myślę” – kampania w aplikacji Yanosik - Marketing przy Kawie
Kampania „Trzeźwo myślę” w aplikacji Yanosik
  • 0
  • 1
30.10.2025

Kampania „Trzeźwo myślę” w aplikacji Yanosik

Kampania „Trzeźwo myślę” realizowana w aplikacji Yanosik przez markę Carlsberg z partnerem Bezpieczeństwo dla Ruchu Drogowego przypomina, że bezpieczeństwo na drodze zaczyna się od trzeźwości.

Celem kampanii „Trzeźwo myślę” jest promowanie trzeźwości i odpowiedzialnych postaw wśród kierowców. W tym roku w aplikacji Yanosik pojawi się przekaz podkreślający, że bezpieczeństwo na drodze zaczyna się od absolutnej trzeźwości kierowcy.

– Kropla drąży skałę. Już 9. rok przypominamy o trzeźwości za kierownicą. Współpraca z Yanosikiem to potencjał dotarcia do 5 mln aktywnych użytkowników. Wierzymy, że nasze komunikaty odbierane w momencie ruszania w trasę poruszą refleksyjność dokładnie w momencie, gdy ma ona największe znaczenie – mówi Julia Biesalska, starszy specjalista ds. marketingu marki Carlsberg.

Kampania jest jednym z elementów działań odpowiedzialnościowych Carlsberg Polska. Równolegle dbamy o to, by kierowcy zawsze mieli wybór i zwiększamy ofertę oraz dostępność piw bezalkoholowych, które stanowią ważną i społecznie akceptowalną alternatywę dla napojów z alkoholem – dodaje Teresa Aldea, kierowniczka ds. zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska.

Dane z raportu ZPPP Browary Polskie wskazują, że 63% badanych sięga po piwa bezalkoholowe w sytuacji bycia kierowcą.

Analiza danych z ostatnich lat potwierdza, że liczba wypadków spowodowanych przez nietrzeźwych uczestników ruchu systematycznie maleje. Największą poprawę widać w długoterminowej perspektywie. W latach 2001–2024 liczba takich zdarzeń spadła aż o 74% (Dane: Wypadki drogowe – raporty roczne – Statystyka – portal polskiej Policji).

Kampania w aplikacji Yanosik – „Trzeźwo myślę”

Kampania w aplikacji Yanosik – „Trzeźwo myślę”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 października 2025