Winiary reklamują swój sos pieczeniowy - Marketing przy Kawie
Kampania telewizyjna sosów pieczeniowych Winiary
  • 1
  • 1
21.02.2024

Kampania telewizyjna sosów pieczeniowych Winiary

Kampania pod hasłem „Sos pieczeniowy Winiary. Nabieraj ze smakiem” wprowadza nową platformę komunikacji i prezentuje produkty jako niezastąpiony element współczesnych dań, który sprawia, że potrawy stają się jeszcze smaczniejsze, a my nabieramy na nie jeszcze większego apetytu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 lutego 2024