Kampania telewizyjna nowej kolekcji farb Beckers
  • 1
  • 0
5.06.2018

Kampania telewizyjna nowej kolekcji farb Beckers

Rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Beckers, promująca nową kolekcję farb – Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2018

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.06.2018

Polski odbiorca e-sportu: mity i fakty. Raport ARC Rynek i Opinia

Polski fan e-sportu to najczęściej osoba pełnoletnia, która ma stałe dochody. Chętnie wydaje pieniądze na ubrania, kosmetyki czy elektronikę. W zdecydowanej większości jest to nie tylko kibic, lecz również gracz, często mający wyższe wykształcenie i pracujący umysłowo. Jedną trzecią odbiorców e-sportu w Polsce, podobnie jak w innych krajach, stanowią kobiety – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, przygotowanego we współpracy z agencją Gameset.