Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden- Marketing przy Kawie
Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden promuje ofertę wsparcia w chorobie
  • 1
  • 1
21.01.2025

Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden promuje ofertę wsparcia w chorobie

Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię promującą ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie. Bohaterem kampanii jest doradca ubezpieczeniowy.

Głównym bohaterem kampanii, a zarazem przewodnikiem po programie jest doradca ubezpieczeniowy. Jako ekspert rozwiewa on wątpliwości pozostałych bohaterów kampanii.

Premierze programu towarzyszyło badanie „Jak chorują Polacy”. Prezentuje ono dane dotyczące naszego zdrowia i dostępu do szybkiej diagnostyki. Wynika z niego, że:

  • blisko 60% respondentów obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe,
  • niemal 40% ankietowanych nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby,
  • tylko 27% Polaków wyraża zadowolenie z systemu opieki zdrowotnej.

Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie działa od chwili podejrzenia choroby i obejmuje m.in.:

  • szybki dostęp do specjalistycznych konsultacji zapewnianych przez partnera medycznego,
  • leczenie operacyjne 177 różnych schorzeń,
  • wsparcie koordynatora opieki szpitalnej,
  • pomoc w sytuacji utraty samodzielności w wyniku problemów ze zdrowiem.

– W tej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na kompleksowość programu, który wspiera klienta w całej ścieżce powrotu do zdrowia już od chwili podejrzenia choroby. Dlatego koncentrujemy się w niej na wartościach, które są ważne dla klientów. Na szybkim dostępie do diagnostyki, wypłacie pieniędzy w razie choroby, leczeniu operacyjnym lżejszych schorzeń w warunkach komercyjnych, ale też na roli doradcy, który jest dla klienta przewodnikiem po naszej ofercie – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Kampania telewizyjna potrwa od 20 stycznia do 9 marca br.

Jej elementem są trwające od października działania digitalowe i radiowe, takie jak:

  • mini-audycje radiowe,
  • artykuły natywne, które podkreślają kluczową rolę doradców ubezpieczeniowych.

Działania wspierające obejmują współpracę z rysownikami i influencerami. W ich kanałach społecznościowych, a także na stronach marki pojawią się treści promujące korzyści wynikające z ubezpieczeniowego programu wsparcia w chorobie.

Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden promuje ofertę wsparcia w chorobie

Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden promuje ofertę wsparcia w chorobie

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 stycznia 2025

20 stycznia 2025

  • 0
  • 1
  • 0
20.01.2025

Seniorzy coraz częściej stawiają na płatności bezgotówkowe – badanie Warszawskiego Instytutu Bankowości

Płatności elektroniczne to coraz częstszy wybór wśród aktywnych cyfrowych seniorów. Badani częściej płacą za swoje codzienne zakupy kartami płatniczymi (debetowymi lub kredytowymi) niż gotówką – aż 86 proc. wskazało na płatność za zakupy kartą, a gotówką 76 proc. Takie są wnioski z najnowszej edycji badania „Seniorzy w świecie cyfrowych finansów”. Przeprowadzono je na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości (WIB) we współpracy ze Związkiem Banków Polskich.