- 1
- 1
Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden promuje ofertę wsparcia w chorobie
Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię promującą ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie. Bohaterem kampanii jest doradca ubezpieczeniowy.
Głównym bohaterem kampanii, a zarazem przewodnikiem po programie jest doradca ubezpieczeniowy. Jako ekspert rozwiewa on wątpliwości pozostałych bohaterów kampanii.
Premierze programu towarzyszyło badanie „Jak chorują Polacy”. Prezentuje ono dane dotyczące naszego zdrowia i dostępu do szybkiej diagnostyki. Wynika z niego, że:
- blisko 60% respondentów obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe,
- niemal 40% ankietowanych nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby,
- tylko 27% Polaków wyraża zadowolenie z systemu opieki zdrowotnej.
Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie działa od chwili podejrzenia choroby i obejmuje m.in.:
- szybki dostęp do specjalistycznych konsultacji zapewnianych przez partnera medycznego,
- leczenie operacyjne 177 różnych schorzeń,
- wsparcie koordynatora opieki szpitalnej,
- pomoc w sytuacji utraty samodzielności w wyniku problemów ze zdrowiem.
– W tej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na kompleksowość programu, który wspiera klienta w całej ścieżce powrotu do zdrowia już od chwili podejrzenia choroby. Dlatego koncentrujemy się w niej na wartościach, które są ważne dla klientów. Na szybkim dostępie do diagnostyki, wypłacie pieniędzy w razie choroby, leczeniu operacyjnym lżejszych schorzeń w warunkach komercyjnych, ale też na roli doradcy, który jest dla klienta przewodnikiem po naszej ofercie – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Kampania telewizyjna potrwa od 20 stycznia do 9 marca br.
Jej elementem są trwające od października działania digitalowe i radiowe, takie jak:
- mini-audycje radiowe,
- artykuły natywne, które podkreślają kluczową rolę doradców ubezpieczeniowych.
Działania wspierające obejmują współpracę z rysownikami i influencerami. W ich kanałach społecznościowych, a także na stronach marki pojawią się treści promujące korzyści wynikające z ubezpieczeniowego programu wsparcia w chorobie.

Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden promuje ofertę wsparcia w chorobie