1 1 25.06.2015Kampania telewizyjna narzędzi Topex (wideo)kampanie reklamowe Tweet22 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa marki Topex. Działania potrwają dwa tygodnie.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54844 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
3 1 0 0 0 25.06.2015Ceramika i meble łazienkowe Opoczno promowane w formie magazynów lifestyle’owych (wideo)Ruszyła kampania produktowo-wizerunkowa marki Opoczno. W pierwszym etapie, który potrwa 3 lata, będzie wdrażana na rynku obejmującym kraje Europy Środkowej. W dalszej kolejności planowana jest na kilkunastu innych rynkach.
0 1 0 0 0 25.06.2015Netto wybrało agencję do obsługi jubileuszowej kampaniiSieć dyskontów Netto przeprowadzi kampanię z okazji 20. rocznicy swojej obecności na polskim rynku. Kompleksowym przygotowaniem działań jubileuszowych – od stworzenia koncepcji spotu urodzinowego po realizację działań na terenie sklepów – zajmie się agencja Nairobia.
0 3 0 0 0 25.06.2015Dilerzy wiedzy narkotykowej sprzedają wiedzę nad brzegiem WisłyTrzy krzaki marihuany wskazują warszawiakom drogę do dilerów wiedzy narkotykowej. Oni sami zaś są zaopatrzeni w okulary i obrazki 3D, które zaprezentują działanie poszczególnych narkotyków. Mają też ulotki termoaktywne, które ujawnią, ile zarabiają kartele narkotykowe.
1 1 0 0 0 25.06.2015PKP przedstawia „film, którego wolałbyś nie zobaczyć” (wideo)Ryzyko, brawura, rutyna, pośpiech – te cztery czynniki bardzo często doprowadzają do wypadków na przejazdach kolejowych. PKP rozpoczęło kampanie „Szlaban na ryzyko”, w której ukazuje bezmyślne zachowania kierowców i pieszych.