0 1 3.01.2008Kampania telewizyjna Magazynu Hirokampanie reklamowe TweetMagazyn Hiro zrealizował kampanię telewizyjną pod hasłem „Gnieciemy Popkulturę”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.01.2008Amadeus wyróżniony trzema nagrodami World Travel AwardsFirma Amadeus, światowy lider w zakresie rozwiązań technologicznych i dystrybucyjnych dla branży turystycznej, została wyróżniona trzema nagrodami World Travel Awards w kategoriach: „Najlepszy światowy dostawca technologii dla branży turystycznej”, „Najlepszy dostawca systemów CRS/GDS” oraz „Najlepszy dostawca rozwiązań umożliwiających dokonywanie rezerwacji przez internet”. Ostatnie z wymienionych wyróżnień Amadeus otrzymał już po raz czwarty z rzędu. Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej gali 12 grudnia 2007 roku.
0 1 0 0 0 3.01.2008Rusza Krakowska Akademia FotografiiWydawca Dziennika Internetowego o Fotografii i Wideo SwiatObrazu.pl oraz Miesięcznika Biuletyn Fotograficzny SwiatObrazu założył Krakowską Akademię Fotografii, która poprzez innowacyjny program zajęć w sposób unikatowy łączy w sobie najnowsze technologie w dziedzinie fotografii cyfrowej z klasyką i sztuką.
0 1 0 0 0 3.01.2008Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu4 stycznia b.r. nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer ukaże się książka dotycząca wykorzystania blogów oraz wirtualnych społeczności w marketingu. Autorem tej publikacji jest dr Grzegorz Mazurek, niezależny konsultant i szkoleniowiec e-marketingu.
0 1 0 0 0 3.01.2008Ekologiczna innowacja na polskim rynku gadżetów reklamowychWraz z Nowym Rokiem firma Taste – Agencja Reklamowa wprowadza do swojej oferty gadżetów reklamowych ekologiczne smycze, które ulegają biodegradacji, a tym samym są całkowicie nieszkodliwe dla środowiska. Gadżety te są zrobione z ziarna kukurydzy, dzięki czemu ulegają samoistnemu rozkładowi po około 2 -3 latach.