Kampania telewizyjna Magazynu Hiro
  • 0
  • 1
3.01.2008

Kampania telewizyjna Magazynu Hiro

Magazyn Hiro zrealizował kampanię telewizyjną pod hasłem „Gnieciemy Popkulturę”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.01.2008

Amadeus wyróżniony trzema nagrodami World Travel Awards

Firma Amadeus, światowy lider w zakresie rozwiązań technologicznych i dystrybucyjnych dla branży turystycznej, została wyróżniona trzema nagrodami World Travel Awards w kategoriach: „Najlepszy światowy dostawca technologii dla branży turystycznej”, „Najlepszy dostawca systemów CRS/GDS” oraz „Najlepszy dostawca rozwiązań umożliwiających dokonywanie rezerwacji przez internet”. Ostatnie z wymienionych wyróżnień Amadeus otrzymał już po raz czwarty z rzędu. Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej gali 12 grudnia 2007 roku.