Dawtona podkreśla lokalne pochodzenie swoich produktów - Marketing przy Kawie
Kampania telewizyjna Dawtony podkreśla lokalne pochodzenie produktów
  • 1
  • 1
8.10.2025

Kampania telewizyjna Dawtony podkreśla lokalne pochodzenie produktów

Celem jesiennej kampanii marki przetworów owocowych i warzywnych Dawtona jest budowanie świadomości brandu i podkreślanie tego, co go wyróżnia. Działania podkreślają lokalne pochodzenie produktów oraz pasję, która stoi za każdym z nich.

Od początku października aż do 14 grudnia w największych stacjach pojawią się 30- i 15-sekundowe spoty marki Dawtona. Od listopada dołączą do nich billboardy sponsorskie przy najpopularniejszych w Polsce programach informacyjnych i rozrywkowych.

Kampania obejmie TVN, Polsat i TVP w otoczeniu takich programów, jak:

  • Dzień Dobry TVN,
  • Kuchenne Rewolucje,
  • Top Model,
  • Taniec z Gwiazdami,
  • Milionerzy,
  • Voice of Poland,
  • M jak Miłość,

a także przy programach kabaretowych, sporcie, serialach i filmach.

Strategię brandu przygotowała agencja CPC New Media, a strategię komunikacji agencja Przestrzeń. Zakup mediów zaplanował Dentsu Polska, spoty wyprodukował dom produkcyjny Spokój.

Dawtona

Dawtona w kampanii podkreśla lokalne pochodzenie swoich produktów

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 października 2025

7 października 2025