- 1
- 1
Kampania telewizyjna Dawtony podkreśla lokalne pochodzenie produktów
Celem jesiennej kampanii marki przetworów owocowych i warzywnych Dawtona jest budowanie świadomości brandu i podkreślanie tego, co go wyróżnia. Działania podkreślają lokalne pochodzenie produktów oraz pasję, która stoi za każdym z nich.
Od początku października aż do 14 grudnia w największych stacjach pojawią się 30- i 15-sekundowe spoty marki Dawtona. Od listopada dołączą do nich billboardy sponsorskie przy najpopularniejszych w Polsce programach informacyjnych i rozrywkowych.
Kampania obejmie TVN, Polsat i TVP w otoczeniu takich programów, jak:
- Dzień Dobry TVN,
- Kuchenne Rewolucje,
- Top Model,
- Taniec z Gwiazdami,
- Milionerzy,
- Voice of Poland,
- M jak Miłość,
a także przy programach kabaretowych, sporcie, serialach i filmach.
Strategię brandu przygotowała agencja CPC New Media, a strategię komunikacji agencja Przestrzeń. Zakup mediów zaplanował Dentsu Polska, spoty wyprodukował dom produkcyjny Spokój.

