0 1 17.12.2007Kampania telewizyjna Commercial Union Directkampanie reklamowe TweetRuszyła kampania marki Commercial Union Direct przygotowana przez Leo Burnett Warszawa.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54805 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.12.2007Zdobądź kwalifikacje w dziedzinie Public RelationsChartered Institute of Public Relations (CIPR) uruchomił internetową wersję swojego popularnego kursu podyplomowego prowadzącego do uzyskania Diploma in Public Relations.
0 1 0 0 0 17.12.2007Starcom dla telewizji nowej generacji "n"Dom mediowy Starcom przygotował zakrojoną na szeroką skalę kampanię sprzedażową pakietu usług telewizji nowej generacji „n”. Działania w centrach handlowych całej Polski wykorzystują narzędzia ambient mediów i guerilla marketingu.
0 1 0 0 0 17.12.2007Bartek zasponsorował dżentelmenówFirma Bartek wzięła udział w drugiej edycji akcji „Zimą stop bosym stopom”. Celem przedsięwzięcia jest zakup obuwia zimowego dla dzieci z najuboższych rodzin.
0 1 0 0 0 17.12.2007CANAL+ Cyfrowy nagradza młodych dziennikarzyOgólnopolski konkurs dziennikarski dla gimnazjalistów „Liczy się temat” organizowany przez CANAL+ Cyfrowy został rozstrzygnięty. Do II edycji konkursu zgłoszono 244 prace – artykuły prasowe, reportaże radiowe i telewizyjne, w których młodzi ludzie opisywali istotne problemy społeczne swojego otoczenia.