Kampania teaserowa „Olej go” promuje nową ofertę lodziarni Good Lood - Marketing przy Kawie
Kampania teaserowa „Olej go” promuje nową ofertę lodziarni Good Lood
  • 5
  • 3
26.04.2021 Aktualizacja:

Kampania teaserowa „Olej go” promuje nową ofertę lodziarni Good Lood

Ruszyła teaserowa kampania „Olej go”. W jej ramach w przestrzeni miejskiej pojawiły się billboardy z tym hasłem, a w Internecie można obejrzeć spoty, w których pada to zdanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 kwietnia 2021

23 kwietnia 2021