Kampania T-Mobile przeciw hejtowi z Dawidem Podsiadłą i Sexedpl - Marketing przy Kawie
Kampania T-Mobile przeciw hejtowi z Dawidem Podsiadłą i Sexedpl
  • 1
  • 4
15.10.2025

Kampania T-Mobile przeciw hejtowi z Dawidem Podsiadłą i Sexedpl

T-Mobile i Dawid Podsiadło ze wsparciem fundacji Sexedpl rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii #HejtOutLoveIn. Ma ona zachęcić do nieprzechodzenia obojętnie wobec hejtu.

Ponad 80 proc. Polaków uważa hejt w internecie za jeden z najpoważniejszych problemów społecznych. Dla pokolenia Z to już codzienność – aż dwie trzecie młodych osób spotkało się z hejtem osobiście lub w swoim otoczeniu. Powody są różne: wygląd, poglądy, orientacja, pochodzenie. Pięć procent hejterów potrafi zagłuszyć pozostałe 95 proc. osób – wynika z badań T-Mobile z 2024 r., przeprowadzonego przy okazji pierwszej edycji kampanii. Strach i poczucie bezsilności sprawiają, że wielu z nas milczy wobec nienawiści.

Druga odsłona kampanii #HejtOutLoveInv

Druga odsłona kampanii #HejtOutLoveIn

Dlatego T-Mobile wraz z Dawidem Podsiadłą i wsparciem fundacji Sexedpl rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii #HejtOutLoveIn. Celem jest przeciwdziałanie mowie nienawiści w sieci.

W ramach kampanii operator zachęca do reagowania na hejt poprzez:

  • podpisanie Deklaracji Niezgody na Hejt, dostępnej na stronie hejtoutlovein.pl,
  • zostawienie hasztagu #HejtOutLoveIn i słowa wsparcia wszędzie tam, gdzie spotka się hejterski komentarz.
Deklaracja Niezgody na Hejt

Deklaracja Niezgody na Hejt

Deklarację podpisali już m.in.:

  • Dawid Podsiadło,
  • Anja Rubik,
  • Maciej Zakościelny,
  • Helena Englert,
  • Katarzyna Dąbrowska,
  • Karolina Pilarczyk,
  • Irena Wielocha,
  • Anna Dec.

Spot i inne materiały promujące akcję opracowała agencja VML. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

  • 2
Druga odsłona kampanii #HejtOutLoveIn

Druga odsłona kampanii #HejtOutLoveIn

Druga odsłona kampanii #HejtOutLoveIn

Druga odsłona kampanii #HejtOutLoveIn

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 października 2025

14 października 2025