- 1
- 4
Kampania T-Mobile przeciw hejtowi z Dawidem Podsiadłą i Sexedpl
T-Mobile i Dawid Podsiadło ze wsparciem fundacji Sexedpl rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii #HejtOutLoveIn. Ma ona zachęcić do nieprzechodzenia obojętnie wobec hejtu.
Ponad 80 proc. Polaków uważa hejt w internecie za jeden z najpoważniejszych problemów społecznych. Dla pokolenia Z to już codzienność – aż dwie trzecie młodych osób spotkało się z hejtem osobiście lub w swoim otoczeniu. Powody są różne: wygląd, poglądy, orientacja, pochodzenie. Pięć procent hejterów potrafi zagłuszyć pozostałe 95 proc. osób – wynika z badań T-Mobile z 2024 r., przeprowadzonego przy okazji pierwszej edycji kampanii. Strach i poczucie bezsilności sprawiają, że wielu z nas milczy wobec nienawiści.
Dlatego T-Mobile wraz z Dawidem Podsiadłą i wsparciem fundacji Sexedpl rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii #HejtOutLoveIn. Celem jest przeciwdziałanie mowie nienawiści w sieci.
W ramach kampanii operator zachęca do reagowania na hejt poprzez:
- podpisanie Deklaracji Niezgody na Hejt, dostępnej na stronie hejtoutlovein.pl,
- zostawienie hasztagu #HejtOutLoveIn i słowa wsparcia wszędzie tam, gdzie spotka się hejterski komentarz.
Deklarację podpisali już m.in.:
- Dawid Podsiadło,
- Anja Rubik,
- Maciej Zakościelny,
- Helena Englert,
- Katarzyna Dąbrowska,
- Karolina Pilarczyk,
- Irena Wielocha,
- Anna Dec.
Spot i inne materiały promujące akcję opracowała agencja VML. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.
- 2






