- 0
- 2
Kampania świąteczna marki Milka: reklama w mediach, product placement, zbiórka charytatywna
Świąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań: zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne „Milionerów” w telewizji TVN oraz product placement wielkoformatowego kalendarza adwentowego na planie filmu „Listy do M.”.
Zimowa aktywacja marki Milka obejmuje również komunikacją w telewizji oraz digitalu. Na platformie Siepomaga.pl trwa akcja charytatywna „Podzielmy się delikatnością w te Święta”. Zebrane pieniądze zasilą modernizację Domów Pomocy Społecznej dla seniorów. To kolejna odsłona kampanii skupiona wokół aktywności charytatywnej, pomagania i wspierania potrzebujących gestami delikatności.
Marka prowadzi zbiórkę wraz z Fundacją Święty Mikołaj. Do współpracy przy nagłośnieniu akcji zaproszeni zostali influencerzy – Marta Żmuda Trzebiatowska, Janina Daily, Robert Motyka, Anna Czartoryska Niemczycka, Joanna Pachla, Anna Kalczyńska. Milka zasili zebrane środki zasili dodatkową kwotą 400 tys. zł. Równolegle trwają kampanie w social mediach oraz wspierająca kampania display w Onet.
1 grudnia wyemitowany został specjalny odcinek „Milionerów” z udziałem aktorów z filmowej produkcji TVN
Pary Jacek Borusiński i Wojciech Malajkat oraz Agnieszka Dygant i Tomasz Karolak łącznie wygrali 250 tys. zł. Kwota finalnie zasiliła konto fundacji TVN „Nie jesteś sam”.
Niestandardowe rozwiązanie zastosowano również na planie najnowszej, piątej części filmu „Listy do M.”. W świątecznym miasteczku odwzorowany został dużych rozmiarów kalendarz adwentowy marki Milka, wpasowany w świąteczny krajobraz scenografii. Premiera filmu miała miejsce 4 listopada. Do dziś produkcję obejrzało ponad 1,2 mln widzów, przy czym film w dalszym ciągu jest wyświetlany.
W telewizji emitowany jest 30-sekundowy spot wizerunkowy stworzony przez agencję Wieden+Kennedy. W kampanii online postawiono na:
- emisję długich i krótkich spotów na YouTube;
- kampanię w social mediach (Facebook i Instagram);
- kampanię display w aplikacji zakupowej Blix kierującej do sklepu Mondelez na Allegro i KupSlodycze.pl.
Za planowanie i zakup mediów, jak również całą obsługę akcji odpowiada agencja mediowa Mindshare we współpracy z TVN Warner Bros Discovery.
.
- 2