- 1
- 4
„Nasze imiona mają moc” – kampania Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich o samotności w święta
Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich prowadzi kampanię „Podaruj Wigilię 2024”. Koncentruje się na problemie samotności seniorów w Polsce.
Stowarzyszenie zorganizuje świąteczne spotkania dla seniorów w trzynastu miastach w Polsce. Dotrze także do tych, którzy przebywają w domach pomocy społecznej. Zbiórka na rzecz akcji odbywa się na stronie kampanii www.podarujwigilie.pl.
– W Polsce żyje wielu seniorów, którzy są osamotnieni. Całymi dniami nie słyszą prawdziwego, żywego głosu drugiego człowieka. Często od lat nie słyszeli swojego imienia wypowiedzianego z czułością. Znamy ich jako tę starszą panią, tego starszego pana. Wyuczona grzeczność wzmacnia obojętność. Przecież ta starsza pani, którą widujemy w oknie, jest po prostu obca. A przez to – obojętna. Nasza kampania to prosta i przejmująca opowieść o bliskości, która jest najważniejsza w czasie świąt – mówi Emilia Czerwiec-Caruso, co-creative directorka agencji Insignia.
Kampania jest prowadzona w digitalu, prasie, mediach społecznościowych oraz kanałach telewizyjnych. Strategię, koncept kreatywny, scenariusz spotu, branding akcji, key visual, landing page kampanii z formularzem wpłaty opracowała agencja Insignia. Sprawowała także nadzór kreatywny nad produkcją.
Reżyserem tegorocznego spotu jest Jakub Zarzycki, a autorką zdjęć Barbara Kaniewska. Producentką jest Magdalena Drapała, za produkcję odpowiada Graffiti Films. Postprodukcję zrealizowało Rio de Post, udźwiękowienie Studio Głośno. Muzykę do filmu skomponował Baasch. Lektorką jest Urszula Rogala – dziennikarka, reporterka oraz wieloletnia wolontariuszka Stowarzyszenia. Sesję zdjęciową wykonał fotograf Przemysław Kulikowski. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, a wsparciem PR agencja Big Picture.
- 4