Kampania Starcomu dla Fanty wyróżniona w konkursie Festiwalu Mediów w Walencji - Marketing przy Kawie
Kampania Starcomu dla Fanty wyróżniona w konkursie Festiwalu Mediów w Walencji
  • 0
  • 1
22.04.2009

Kampania Starcomu dla Fanty wyróżniona w konkursie Festiwalu Mediów w Walencji

Kampania reklamowa zatytułowana Fanta Flirt, zaplanowana przez dom mediowy Starcom dla firmy Coca – Cola Poland Services, otrzymała wyróżnienie podczas Festival of Media Awards. Wśród ponad 100 projektów zakwalifikowanych na krótkie listy w różnych kategoriach była to jedyna kampania z Polski. Jednocześnie jury Festiwalu uznało sieć Starcom MediaVest Grupą Mediową Roku na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2009

Wydawnictwo Media4mat wybiera agencję kreatywną oraz podejmuje współpracę z domem mediowym

Wydawnictwo Media4mat powierzyło obsługę kreatywną tytułu „Echo Miasta” agencji reklamowej Bimers (wcześniej Bimer Mazurczak). Współpraca ma charakter długofalowy i dotyczy świadczenia usług z zakresu przygotowania koncepcji kreatywnych oraz realizacji kampanii promujących „Echo Miasta” na rynku wydawniczym i reklamowym. Media4mat podjęło również współpracę dotyczącą zakupu mediów z domem mediowym Universal McCann.