Kampania społeczna "Twarzą w twarz z rynkiem pracy" - Marketing przy Kawie
Kampania społeczna "Twarzą w twarz z rynkiem pracy"
  • 0
  • 1
23.01.2008

Kampania społeczna „Twarzą w twarz z rynkiem pracy”

TBWA Telescope realizowało społeczną kampanię reklamową projektu „Twarzą w twarz z rynkiem pracy – Model Zatrudnienia Przejściowego”, którego liderem jest Zespół Regionalny Koalicji na rzecz Zdrowia Psychicznego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 stycznia 2008