Kampania społeczna „Przekaż 1%” - Marketing przy Kawie
Kampania społeczna „Przekaż 1%”
  • 1
  • 1
1.04.2009

Kampania społeczna „Przekaż 1%”

Krajowe Centrum Kompetencji rozpoczyna drugą edycję kampanii społecznej „Przekaż 1%”, która przekonuje, jak wiele społecznych problemów można rozwiązać dzięki wpłatom z podatku na rzecz fundacji i stowarzyszeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Vesa

12 lat temu

Trzeba wciąż informować ludzi, że ta możliwość istnieje.

Zbyt wielu z nas nie zdaje sobie sprawy z opcji przekazania 1% podatku dochodowego na rzecz organizacji charytatywnych lub nie ma do nich zaufania. Dlatego też inicjatywa Wojterkowskiego, zresztą nie jedyna, jest warta uwagi i uznania. Dobrze, że zmobilizował on wiele środowisk do wypromowania swojego pomysłu.

1 kwietnia 2009