Kampania społeczna „Pomyśl, zanim wrzucisz”
  • 0
  • 3
31.08.2012

Kampania społeczna „Pomyśl, zanim wrzucisz”

Na przełomie sierpnia i września rozpocznie się kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje „Pomyśl, zanim wrzucisz”. Za wycieraczkami samochodów w centrum Warszawy umieszczonych zostanie prawie dwa i pół tysiąca ulotek zwracających społeczną uwagę na niefrasobliwość użytkowników Internetu w udostępnianiu online zdjęć dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

jasam

12 lat temu

Nie jestem przekonany

Pomysł ciekawy ale ja bym nie puścił tego w tej formie. Co jeśli ulotka tragi do pedofila? Co jeśli któryś z dziennikarzy pomyśli „czy publikacja zdjęcia na ulotce nie jest tak naprawdę tym samym co rozpowszechnianie dziecięcej pornografii? Czy w tym wypadku celu uświęca środki?” no i jest klops...

Rozwiń komentarze

31 sierpnia 2012

30 sierpnia 2012