Kampania społeczna Polskiej Akcji Humanitarnej
  • 1
  • 1
16.10.2007

Kampania społeczna Polskiej Akcji Humanitarnej

Smutny Donald Tusk w afrykańskim krajobrazie. Niezadowolony Hindus w turbanie i podartym ubraniu z twarzą Romana Giertycha. Pod spodem imię polityka i pytanie: Jak byś się czuł w ich skórze? Takich obrazków jest kilka. Jeden z Jarosławem Kaczyńskim, inne z Aleksandrem Kwaśniewskim, Waldemarem Pawlakiem, a nawet Andrzejem Lepperem. Wszystkie karykatury są symbolem ubogich dzieci Globalnego Południa (Trzeci Świat).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50540 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2007

Nowa kampania Timotei autorstwa agencji Los Mejores

20 października rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki Timotei pod hasłem „Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą.”, przygotowana przez agencję Los Mejores. Celem akcji jest umocnienie pozycji Timotei jako eksperta w segmencie kosmetyków naturalnych w kategorii pielęgnacji włosów. Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej za pomocą trzech wariantów advertoriali oraz obejmie działania aktywujące konsumentów w punkcie sprzedaży w największych sieciach handlowych.