Kampania Novo Nordisk „Słuchaj serca. Lecz otyłość” - Marketing przy Kawie
Kampania Novo Nordisk „Słuchaj serca. Lecz otyłość”
  • 1
  • 2
18.03.2025

Kampania Novo Nordisk „Słuchaj serca. Lecz otyłość”

Szósta edycja kampanii edukacyjnej Novo Nordisk „Porozmawiajmy szczerze o otyłości” odbywa się pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Wyzwania w obszarze otyłości to: zbudowanie i utrzymanie motywacji oraz uświadomienie, że każdy krok ku zdrowiu ma znaczenie.

Kampania Novo Nordisk zaczyna się od akcji ambientowej w przestrzeni miejskiej. W centrum Warszawy, na schodach przy CH Złote Tarasy pojawiła się motywacyjna grafika. Ma skłonić odbiorców do refleksji nad zdrowiem. Autorką projektu jest Martyna Wędzicka-Obuchowicz, projektantka graficzna i wykładowczyni akademicka. Jej praca inspirowana jest rytmem bijącego serca – symbolem życia, zdrowia i troski. Instalację można oglądać do 19 kwietnia.

Bohaterem spotu jest Robert Kudelski, aktor i ambasador kampanii od trzech edycji

Spoty w wersjach 30- i 15-sekundowej wyreżyserował Aleksander Kropidłowski. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Truskavka. Konceptem i koordynacją powstania spotów zajął się Flywheel PR. Spot transmitowany jest w sieciach kin Cinema City, Multikino i Helios oraz w stacjach radiowych.

Kampania pojawi się również w DOOH. Materiały wyświetlane są w centrach handlowych, biurowcach oraz placówkach medycznych Medicover.

Digital

Strategia kampanii w digitalu koncentruje się na edukacji poprzez atrakcyjne i angażujące treści, takie jak:

  • materiały wideo,
  • social media stories,
  • quizy,
  • kalkulatory,
  • infografiki.

Kluczowym elementem jest także przedstawianie opinii ekspertów oraz głosów ambasadorów kampanii. Ma to pozwolić na budowanie świadomości na temat otyłości w sposób przystępny i merytoryczny.

Public relations

Integralną częścią kampanii są również działania public relations. Ich celem jest:

  • zwiększanie społecznej świadomości na temat otyłości,
  • budowanie relacji z mediami,
  • angażowanie kluczowych interesariuszy – ekspertów, liderów opinii, pacjentów oraz partnerów kampanii.

Strategię komunikacyjną kampanii stworzyła agencja Ahava PR. Zajęła się także przygotowaniem treści edukacyjnych, współpracą z ambasadorami, kluczowymi liderami opinii (tzw. KOL-ami) oraz twórcami internetowymi oraz eventami.

Za kreację (w tym spoty audio i wideo oraz akcję ambientową), strategię i komercyjne działania mediowe oraz współprace influencerskie odpowiada Flywheel PR. Przy planowaniu i zakupie mediów agencję wspiera PHD.

Kampania Novo Nordisk

Kampania Novo Nordisk „Słuchaj serca. Lecz otyłość”

Agencja Whites odpowiada za działania digital marketingowe, w tym:

  • strategię social media,
  • digital & social key visual,
  • kampanie płatne,
  • SEO,
  • wsparcie techniczne i analitykę.
Kampania Novo Nordisk „Słuchaj serca. Lecz otyłość”

Grafika na schodach przy CH Złote Tarasy

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Krystian Wojtkowski

1 miesiąc temu

Obrzydliwa kampania. Niesamowite, że w 2025 roku dalej powstają kampanie społeczne bazujące na wywoływaniu strachu. Oczywiście pod płaszczykiem głosu serca. Takie działanie prędzej przyniesie awersję do Ozempica niż odwrotnie.

Aga

1 miesiąc temu

Trzeba leczyć otyłośc , bo to niebezpieczna choroba jest. Tylko szkoda, że nasz rząd nie pomaga w tym, tylko promuje słodkie napoje a nie wodę butelkową... na zdrową wodę jest wyższy vat niż na słodzone ulepki. To absurd. Trzeba się tym zając, bo jaki mamy mieć przykład??

18 marca 2025