Kampania społeczna "Nie Kupuj 3" - Marketing przy Kawie
Kampania społeczna "Nie Kupuj 3"
  • 0
  • 1
23.04.2009

Kampania społeczna „Nie Kupuj 3”

Agencja reklamowa Bed&Breakfast realizuje kampanię społeczną „Nie Kupuj 3”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2009

"Europa – to nasza historia" na billboardach w 11 największych miastach Polski

Od 1 maja do 5 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia, na powierzchni 2,5 tys. m2, w 12 różnych sekcjach tematycznych, wrocławianie i goście z całej Polski odbędą podróż po Europie, przemierzając przestrzeń i czas od 1945 do 2007 roku. Wystawa „Europa – to nasza historia” przygotowana przez brukselskie Muzeum Europy z okazji 50-lecia podpisania Traktatów Rzymskich, zostanie oficjalnie otwarta 1 maja 2009 we wrocławskiej Hali Stulecia. 600 billboardów i citylightów promujących wystawę zaprasza do zwiedzania mieszkańców: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Gdańska, Katowic, Szczecina, Lublina, Bydgoszczy, Torunia, Częstochowy oraz Wrocławia.