Kampania społeczna dotycząca równouprawnienia kobiet i mężczyzn na rynku pracy
  • 0
  • 1
9.10.2006

Kampania społeczna dotycząca równouprawnienia kobiet i mężczyzn na rynku pracy

Agencja Reklamowa MARTIS w wyniku przetargu wygrała obsługę Fundacji Feminoteka i rusza z kampanią społeczną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2006

Rawa Blues Festival wykorzystuje GoBoardy

PLAKATIV Poland sp. z o.o. zrealizowała kolejną kampanię z wykorzystaniem nośników typu GoBoard®. Klientem Plakativ został jeden z największych w Europie festiwali bluesowowych - Rawa Blues Festival, który nieprzerwanie od ponad 25 lat odbywa się w katowickim Spodku. Motywem reklamowym 26 edycji festiwalu, który odbył się 7 października br., było hasło „Kup bilet wygraj Mitsubishi Pajero Irka Dudka”. W tym roku organizator przeznaczył swój charakterystyczny, czarny samochód jako nagrodę do wylosowania spośród wszystkich uczestników festiwalu.