1 1 4.10.2012Kampania Spółdzielczej Grupy Bankowej (wideo)kampanie reklamowe TweetSpółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczęła kampanię prezentującą nowe oblicze bankowości spółdzielczej.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 2 0 0 0 4.10.2012Samsung promuje sprzęt komputerowy na World Cyber Games 2012 (wideo)Rozpoczęła się kampania firmy Samsung Polska, promująca produkty rekomendowane na mistrzostwa świata World Cyber Games 2012.
0 3 0 0 0 4.10.2012Najsilniejsze marki świata – ranking „Forbesa”„Forbes” opublikował ranking stu najsilniejszych marek na świecie. Na pierwszym miejscu znalazł się Apple, zaraz za nim Microsoft, a na trzecim miejscu – Coca-Cola.
0 5 0 0 0 4.10.2012Pierwsza w Polsce kampania billboardowa na temat ateizmu1 października rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania billboardowa dotycząca ateizmu. Hasła „Nie zabijam. Nie kradnę. Nie wierzę” oraz „Nie wierzysz w Boga? – Nie jesteś sam” najpierw pojawiły się w Lublinie.
0 3 0 0 0 4.10.2012Interbrand wybrał 100 najlepszych marek rokuNależąca do Omnicom Group firma doradcza Interbrand przygotowała zestawienie stu najlepszych globalnych marek w 2012 r. Na pierwszym miejscu znalazła się Coca-Cola, na drugim Apple, a zaraz za nimi IBM.