Kampania smartwatchy Huawei Watch GT 5 - Marketing przy Kawie
Kampania smartwatchy Huawei pokazuje, że technologie i design są nierozłączne
  • 1
  • 2
26.09.2024

Kampania smartwatchy Huawei pokazuje, że technologie i design są nierozłączne

Kampania smartwatchy z serii Huawei Watch GT 5 podkreśla powrót wersji Pro. Do kampanii zostali m.in. zaangażowani znani liderzy opinii, tacy jak Karolina Pisarek‑Salla czy Mikołaj Roznerski.

Kampania ma na celu wypromowanie urządzeń jako:

  • stylowych i trwałych,
  • nowoczesnych technologicznie,
  • o bogatej funkcjonalności, ze szczególnym uwzględnieniem kojarzonego z marką zaawansowanego monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej, a także nowego trybu golfowego.

Kulminacyjnym punktem działań marketingowych jest szerokozasięgowa kampania telewizyjna, która rusza 1 października i potrwa do 27 października br.

W kampanii w mediach społecznościowych kluczową rolę odgrywają modelka Karolina Pisarek‑Salla oraz aktor Mikołaj Roznerski. Pojawią się również twórcy związani z marką długoterminowo – Maria Jeleniewska oraz Tomasz Fornal, jak i Jessica Mercedes‑Kirschner, która kolejny raz uwiarygodnia slogan wearables marki Huawei – „Fashion Forward”. Kampania uzupełniona jest o nośniki OOH oraz digital OOH.

– Wybory klientów pokazują, że technologia i design są z punktu widzenia użytkowników nierozłączne. Smartwatche są czymś bardzo personalnym i, podobnie jak biżuteria, mówią wiele o noszącej je osobie. Ostatecznie w naszych działaniach postawiliśmy nie tyle na pokazanie samych zegarków, co na aspekty stylu i designu, które wchodzą w naturalną interakcję z technologią – mówi Dorota Rakowska, marketing manager, Huawei CBG Polska.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzoruje agencja Ogilvy PR.

  • 2
Kampania smartwatchy z serii Huawei Watch GT 5, podkreśla powrót wersji Pro

Kampania smartwatchy z serii Huawei Watch GT 5, podkreśla powrót wersji Pro

Kampania smartwatchy z serii Huawei Watch GT 5, podkreśla powrót wersji Pro

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2024

Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”

Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę.

25 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Google Partner i rozwój biznesu – jak certyfikowani specjaliści mogą pomóc Twojej firmie?

Sukces zależy nie tylko od innowacyjnych rozwiązań, ale także od ich skutecznej implementacji. Współpraca z certyfikowanym Google Partnerem to krok, który może zdecydowanie wpłynąć na rozwój Twojej firmy. W jaki sposób specjaliści posiadający certyfikaty Google mogą pomóc w optymalizacji procesów biznesowych oraz jakich korzyści możesz się spodziewać?