- 1
- 2
Kampania smartwatchy Huawei pokazuje, że technologie i design są nierozłączne
Kampania smartwatchy z serii Huawei Watch GT 5 podkreśla powrót wersji Pro. Do kampanii zostali m.in. zaangażowani znani liderzy opinii, tacy jak Karolina Pisarek‑Salla czy Mikołaj Roznerski.
Kampania ma na celu wypromowanie urządzeń jako:
- stylowych i trwałych,
- nowoczesnych technologicznie,
- o bogatej funkcjonalności, ze szczególnym uwzględnieniem kojarzonego z marką zaawansowanego monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej, a także nowego trybu golfowego.
Kulminacyjnym punktem działań marketingowych jest szerokozasięgowa kampania telewizyjna, która rusza 1 października i potrwa do 27 października br.
W kampanii w mediach społecznościowych kluczową rolę odgrywają modelka Karolina Pisarek‑Salla oraz aktor Mikołaj Roznerski. Pojawią się również twórcy związani z marką długoterminowo – Maria Jeleniewska oraz Tomasz Fornal, jak i Jessica Mercedes‑Kirschner, która kolejny raz uwiarygodnia slogan wearables marki Huawei – „Fashion Forward”. Kampania uzupełniona jest o nośniki OOH oraz digital OOH.
– Wybory klientów pokazują, że technologia i design są z punktu widzenia użytkowników nierozłączne. Smartwatche są czymś bardzo personalnym i, podobnie jak biżuteria, mówią wiele o noszącej je osobie. Ostatecznie w naszych działaniach postawiliśmy nie tyle na pokazanie samych zegarków, co na aspekty stylu i designu, które wchodzą w naturalną interakcję z technologią – mówi Dorota Rakowska, marketing manager, Huawei CBG Polska.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzoruje agencja Ogilvy PR.
- 2