Kampania smartwatchy Huawei Watch GT 5 - Marketing przy Kawie
Kampania smartwatchy Huawei pokazuje, że technologie i design są nierozłączne
  • 1
  • 2
26.09.2024

Kampania smartwatchy Huawei pokazuje, że technologie i design są nierozłączne

Kampania smartwatchy z serii Huawei Watch GT 5 podkreśla powrót wersji Pro. Do kampanii zostali m.in. zaangażowani znani liderzy opinii, tacy jak Karolina Pisarek‑Salla czy Mikołaj Roznerski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56538 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
26.09.2024

Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”

Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę.

25 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
25.09.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Google Partner i rozwój biznesu – jak certyfikowani specjaliści mogą pomóc Twojej firmie?

Sukces zależy nie tylko od innowacyjnych rozwiązań, ale także od ich skutecznej implementacji. Współpraca z certyfikowanym Google Partnerem to krok, który może zdecydowanie wpłynąć na rozwój Twojej firmy. W jaki sposób specjaliści posiadający certyfikaty Google mogą pomóc w optymalizacji procesów biznesowych oraz jakich korzyści możesz się spodziewać?